Dijital Reklam Yatırımları Yılın İlk Yarısında Yüzde 21,3 Arttı!

IAB Türkiye 2015 İlk Yarı Türkiye Dijital Reklam Yatırımlarını açıkladı. 

2015 sosyal medya infografik küçük

IAB Türkiye Kimdir?

2007 yılı Ekim'inde 23 katılımcıyla platform olarak kurulan ve 2011 Temmuz'unda dernekleşen IAB Türkiye reklamveren – ajans – medya üçlüsünün aynı çatı altında temsil edildiği tek meslek örgütüdür. Kuruluş amacı endüstrinin bir bütün olarak, sağlıklı biçimde gelişmesine destek vermektir. Hedefleri doğrultusunda eğitimden ölçümlemeye, endüstriyel standartların oluşturulmasından yarışmalara kadar pek çok alanda faaliyet göstermektedir.

 

Önceki yazı
Google’da 2015’de En Çok Ne Aradık
Sonraki yazı
Dijital Reklam Çalışmaları Nelerden Oluşur

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

× Whatsapp