Google AdWords Ne Kazandırır?
Tam olarak sunduğunuz ürün veya hizmetleri Google’da arayan potansiyel müşterilerin sizi bulmasını istemez misiniz?
- Marka Bilinirliğinizi Arttırmak
- Web Sitenize Yeni Ziyaretçiler Çekmek,
- İnternet Satışlarınızı Artırmak
- Mevcut Müşterilerinizin İlgi Düzeyini Yükseltmek
Google AdWords Kimler İçin Uygundur?
Google Adwords Reklamları her büyüklükteki firma için uygundur. Günümüzde 1 milyondan fazla işletme Google AdWords’ten yararlanarak her gün binlerce potansiyel müşteriye ulaşarak, Yeni Müşteriler Kazanıyor!
Google Reklam Seçenekleri Nelerdir?
- Arama Ağı Reklamları
Google arama motorunda sektörünüz ile ilgili, belirlediğiniz anahtar kelimeler için arama yapıldığında ilk sıralarda yer almanızı sağlayan Google Reklam sistemidir
- Görüntülü Reklam Ağı
Aralarında Türkiye’nin en çok ziyaret edilen web sitelerinin de bulunduğu, Google Reklam alanlarına sahip milyonlarca internet sitesinde banner reklamlarınızın gösterilmesini sağlayarak hem marka bilinirliğinizi artıran, hem de yeni müşteriler kazanmanızı sağlayan Google Reklam sistemidir.
- Yeniden Pazarlama Reklamları
Web sitenizi daha önce ziyaret eden kullanıcılara, Yeniden Pazarlama ile Google Reklam alanlarına sahip milyonlarca internet sitesinde çok yoğun biçimde banner ve metin reklamlarınızı göstererek, markanızı hatırlatabilir, potansiyel müşterilerinizin ilgisini satışa dönüştürebilirsiniz.
- Mobil Reklam Ağı
İnternet kullanıcılarının %50 si aramalarını akıllı cihazlar üzerinden yapmaya başladılar. Google Mobil Reklamcılık ile artık mobil cihazlar üzerinde internette olan hedef kitlenize ulaşma imkanına sahipsiniz.
- YouTube (TrueView) Reklamları
Tanıtım videonuzun dünyanın en çok ziyaret edilen video paylaşım sitesi YouTube’da yapılan arama sonuçlarında, video öncesinde veya video içlerinde görüntülenmesini sağlayan Google Reklam sistemidir.
Google Reklamları Nasıl Maliyetlendirilir?
Reklamınız İşe Yaradığında Para Ödersiniz
Google AdWords reklamlarında yalnızca tıklamalar için ödeme tahsil edilir. Başka bir deyişle, arama yapan internet kullanıcıları, reklamınızı tıklayıp web sitenizi ziyaret ettiğinde veya sizi aradığında ödeme yaparsınız. Geleneksel reklam modellerinden farlı olarak, sadece reklamınız işe yaradığında para ödersiniz.
Ne Kadarlık Bir Bütçe Gereklidir?
Ne kadar yatırım yapacağınıza siz karar verirsiniz. Kendinize uygun bir günlük bütçeyle başlayın ve daha sonra, aldığınız sonuçlara göre bütçenizi ayarlayın. Birçok işletme en az 20 – 30 TL tutarında bir günlük bütçeyle iyi bir başlangıç yapmaktadır.
Hata: İletişim formu bulunamadı.
Ayrıntılı bilgi için videomuzu izleyebilirsiniz